שאלות נפוצות
אנו בפרפקטליפט זמינים עבורכם לכל שאלה,
במידה ולא מצאתן תשובה לשאלתכן כאן, אתן מוזמנת לפנות אלינו דרך עמוד שירות לקוחות שלנו ואנו נענה בהקדם.
איכות
מוצרים איכותיים לאחר בדיקת בקרת איכות.
שירות לקוחות
איימיל: Support@Perfectlift.co.il
שעות פעילות
ימים א' - ה- : 08:30 - 20:00
יום ו': 09:30 - 13:30
שאלות נפוצות
אמצעי התשלום באתר באמצעות כרטיסי אשראי ויזה, ישראכרט, מאסטרקארד והעברת ביט.
בחירת אופציית התשלום מתבצעת לאחר הוספת מוצר לסל הקניות ומעבר לקופה שם ניתן יהיה לבחור אמצעי תשלום.
ניתן לחלק באשראי עד 3 תשלומים בחלון פרטי ההזמנה “בחר מספר תשלומים” ולאחר מכן המשך ברכישה.
כל תשלומי האשראי באתר מאובטחים תחת תקן PCI ברמה הגבוה ביותר.
אם זה קורה לך, שלח לנו דוא"ל לכתובת Support@Perfectlift.co.il בהקדם האפשרי, ואולי נוכל לטפל בזה. עם זאת, אנחנו לא יכולים להבטיח שום דבר במקרה זה, מכיוון שכל הפריטים שלנו מעובדים בדרך כלל מיד לאחר ההזמנה ומשלוחים באותו יום או ביום שאחרי. אם ההזמנה שלך כבר נכנסה לתהליך המשלוח, לא נוכל לעצור אותה. אנא צרי איתנו קשר בכל מקרה, כי עדיין אכפת לנו וננסה לעזור בכל מקרה. אנחנו יודעים כמה מתסכל זה יכול להיות לשלם עבור משהו שאת לא יכולה להשתמש בו. שימו לב: אם לא נוכל לבטל את ההזמנה, לא נעניק החזר אם הזמנתם את המוצרים שלכם לכתובת הלא נכונה.
כמובן!
כל המוצרים באתר הם לאחר בדיקת בקרת איכות מקפידה ואמינה מאוד.
perfectlift עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר בתעשייה על מנת להגן על המידע האישי שלך עם פתרונות האבטחה הטובים ביותר,
התשלום מאובטח ופרטי האשראי אינם נשמרים במערכת, האתר מאובטח ברמה הגבוה ביותר של אבטחה וחיסיון נתונים.
בכדי להקטין את חשיפת המידע אנחנו משתמשים בתקן PCI ופרטי התשלום מאובטחים בפרוטוקול SSL (טכנולוגיית Secure Socket Layer).
כרגע אנחנו עובדים בעיקר בישראל. אך בעתיד משלוח יהיה זמין במדינות נוספות.
לאחר ביצוע הזמנה, המידע עובר ישירות למחלקת המשלוחים שלוקח 1-3 ימי עבודה לעיבוד. לאחר מכן מחלקת המשלוחים תשלח את קודי המעקב להזנת הנתונים על מנת לעדכן את קודי המעקב ולשלוח מייל אישור משלוח ללקוח. לפיכך, אם את צריכה לבצע שינויים כלשהם בכתובת המשלוח שלך, אנא צרי קשר עם שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי לאחר ביצוע ההזמנה וייתכן שנוכל לטפל בזה.
אנא ודאי שכל המידע שסיפקת נכון לפני הגשת הזמנתך כדי למנוע הפסדים בדואר או תקלות אחרות.
הערה: לכל הלקוחות שסיפקו כתובת למשלוח שונה מהכתובת הקבועה שלהם, לא נהיה אחראים לחבילות שאבדו או לא נמסרו ו/או אם עברת מהכתובת שסיפקת לנו.
כל הפריטים כפופים לתקופת ימי עיבוד הזמנה לפני שליחתם.
99% מההזמנות יוצאות מהמחסן תוך 1-3 ימים מהתשלום.
אנו נודיע לך באימייל כאשר הפריטים שלך נשלחו.
אם מסיבה כלשהי הפריטים שלך לא יגיעו תוך 45 ימי עסקים מתאריך הרכישה, אנא צרי קשר באימייל: Support@Perfectlift.co.il.
אנו נדאג לטפל בנושא במהירות.
משלוח בינלאומי סטנדרטי: 8-20 ימי עסקים.
כל ההזמנות יישלחו מהמחסן שלנו תוך 3 ימי עסקים.
בתקופות שיא נא לאפשר עד 6 ימי עסקים למשלוח.
אנו מציעים משלוח עד הבית בחינם לגמרי!
המחסנים שלנו ממוקמים בסין ובארצות הברית. רוב ההזמנות נשלחות מסין. אם אתה צריך מידע נוסף על זה, אנא צור איתנו קשר בכתובת Support@Perfectlift.co.il.
אם קיבלת מהאתר מוצר פגום, אנא שלח לנו הוכחה מצולמת או וידאו של הנזק ואנו נשלח לך מיד פריט עובד חדש (בחינם, כמובן).
כן, כל המוצרים שלנו אמינים ובטוחים לשימוש.
כלל המוצרים שאנו מספקים נועדו על מנת להעניק לאישה בטחון ויופי.
המוצרים עוברים בדיקת תקן קפדנית, פשוטים לשימוש ויעילים להענקת תחושת רוגע.
כמובן שחשוב להקפיד על שימוש נכון במוצרים על פי ההוראות.
מכס, שירותי דואר ואתרי אינטרנט הם ישויות שונות, ומכאן שאיננו אחראים לכל עיכוב שנגרם על ידי מכס או שירותי דואר מקומיים ואינו יכולים להיות אחראים לשירותי המכס בישראל.תשלום דמי מכס ומיסים הינו באחריות הנמען ולא יכוסה על ידינו כאן באתר. לפרטים נוספים על חיובים, אנא צור קשר עם משרד המכס המקומי שלך.
אם ההזמנה שלך מתעכבת במכס, אנו ממליצים להתקשר למחלקת המכס של המדינה שלך חלק ישירות ומבקש מהם לשחרר את הפריטים שלך.
לא מצאת תשובה לשאלתך?
מוזמנת לשלוח הודעה לשירות לקוחות ונענה בהקדם!